Idei de cadouri cu gust

Am gasit foarte multe idei de cadouri pe alte bloguri si site-uri care contineau lucruri facute in casa, cu multa delicatete si atentie. Si am vrut sa fac si eu asta, sa le dau mai departe ca produs dar si ca posibilitate de a darui frumos si de a te exprima si in alte forme. Lucruri facute in casa sunt multe, de la prajituri pana la decoratiuni din tot felul de materiale.

Am observat ca din ce in ce mai des cautam cadouri mai „umanizate”, mai apropiate de noi, fara urma industrializarii ori a kitchului. Gasesc ca e o placere mai mare sa primesti un mic cadou facut de mana, cu micile lui defecte, care sa iti aminteasca cu drag de persoana care l-a facut ori de persoana care l-a dat cadou. Sigur, gusturile sunt diverse si nu ma astept ca lucruri facute in casa/de mana, sa fie o revelatie pentru toti.

Cadourile artizanale mi se par de departe cele mai potrivite pentru situatii speciale. Pentru o zi aniversara, pentru o seara impreuna cu draga ta/dragul tau, pentru o petrecere la birou, in ambalaj business, pentru sarbatorile din an (Craciun, Paste, Ziua femeii, Ziua indragostitilor, poate in viitor si Ziua bancilor 😀 ). Un cadou aromat impachetat in forme atragatoare si expresive, pot sa transpuna caldura dintr-un fursec intr-o strangere de mana mai calda. Ne cam crispam la reactii reci, nu?

Cutiutele si ambalajele pe care le-am facut in iarna asta au declansat in mine mai mult decat curiozitate si entuziasm. Am gasit un mod creativ si util de a transpune energia mea in lucruri facute cu daruire nu doar cu materiale. Ma relaxeaza si ma rasplateste in acelasi timp.

Ideile de cadouri pe care le veti gasi prezentate aici, sunt construite dupa cerintele celor care au comandat un asemenea cadou. Bineinteles, cerinta lor a fost completata de imaginatie si putina cercetare despre proportii si combinatii de culori. In felul asta s-a conturat forma finala a cutiutelor pentru cadou.

Lasă un răspuns

